S. van Toor heeft wederom een heerlijk feelgood boek geschreven. Je waant je gedurende het lezen in de bakkerij omringd door heerlijke gebakjes, broodjes en chocola.
Het liefdeskoppel Rowan en Serena krijgen het een en ander voor hun kiezen veroorzaakt door de jaloerse ex van Rowan… Komt het goed? Blijven ze bij elkaar?
En dan is er ook nog eens een bakwedstrijd waaraan ze uiteraard allebei mee gaan doen. Ben jij team Serena of team Rowan?!
Het enige nadeel aan dit boek:
IK HEB NU ZIN IN KOEKJES 😉
#blogtour #magical #feelgoodbook #romancereader #love #chocolate